שתף קטע נבחר

ומי הגיע לכנס המחזור? בוגי

חמישה ימים לפני שקיבל על עצמו את תפקיד הרמטכ"ל, הגיע משה (בוגי) יעלון לפגישת של בוגרי מחזור 68' בתיכון קריית חיים. "בוגי נשאר צנוע כפי שהיה", העידו חבריו

תיכון קרית חיים קיים לאחרונה כנס בוגרים של מחזור 68'. לכנס, שהתקיים בעקבות מפגש בין שני בוגרי המחזור באתר האינטרנט "חבר'ה", נכח גם הרמטכ"ל החדש משה (בוגי) יעלון, שחבריו למחזור מכירים אותו גם בשם נעוריו, משה סמולנסקי.
יעלון הגיע בלוויית רעייתו, עדה, נכנס במהירות לעניינים והפליג עם כולם בזכרונות מן העבר. "בוגי השתלב עם החברה ממש כמו פעם", סיפר אחד הנוכחים. "הוא גם היה מבין הראשונים שנרשמו לכנס".
הכנס התקיים בבניין "אשכול הפיס", הנמצא במתחם בית הספר, והגיעו אליו כמאתיים בוגרים. יעלון הוא המפורסם מבין בוגרי המחזור, שחלקם משמשים היום כרופאים בכירים, ואנשי חינוך. פרופסור יוחנן סטריאן, בוגר המחזור, הגיע לכנס במיוחד משוודיה. מורדי סולומון, בוגר המחזור ואחד ממארגני הכנס, סיפר: "לפני כמה חודשים נכנסתי לאתר חבר'ה והקשר ביני ובין יוחאי (בוגר נוסף מהמחזור) חודש. יוחאי הציע שנקיים מפגש מקוון בין הבוגרים ואני אמרתי למה וירטואלי? בוא נעשה מפגש אמיתי. מאז יוחאי השקיע ימים ולילות באיתור אנשים ועדנה (בוגרת נוספת ומארגנת הכנס - א"ד) ואני התחלנו להניע את העסק ואיתרנו אנשים דרך האינטרנט, דרך קשרים אישיים ודרך מקומות העבודה. העובדה שבמהלך הכנס לא הצלחנו להכניס את כל הבאים לאולם, נותנת לנו אינדיקציה שהכנס היה מוצלח". בעת הכניסה למקום המפגש קיבל כל אחד תג עם שמו. הנשיקות והחיבוקים, מיותר לציין, שלטו באירוע.
לאחר המפגש נהנו הבוגרים ממצגת של תמונות וקטעים נוסטלגים שאנשים שלחו. סולומון: "היתה אווירה מאוד שמחה ועליזה. זה היה מעין סגירת מעגל וחזרה לשורשים. בוגי הגיע, ואילמלא סממנים חיצוניים שונים, לא היינו שמים לב שהאיש הגדול הגיע. הנוכחות שלו היתה מינורית וצנועה כמו כל אחד. הוא הגיע בסנדלים ובג'ינס וישב בסוף האולם. למדנו ביחד, ואני זוכר אותו כאחד מהחבר'ה".
יוחאי רוטנברג, בוגר המחזור וממארגני הכנס: "מורדי ואני התכתבנו באתר חבר'ה, והחלטנו שאנחנו רוצים לראות את הבוגרים פנים אל פנים. מתוך 231 בוגרים איתרנו 210 בתהליך קשה ומעניין. 90 אחוז מהבוגרים גילו היענות ורצו מאוד להגיע. מעטים אמרו שזה לא מעניין. לא דיברתי עם בוגי ישירות אלא עם אשתו. לאחר מכן קיבלנו הודעה שהוא יגיע. התרשמנו שהוא נשאר אותו בוגי. בן קריה חביב, שקט וצנוע. כיף של בן אדם".
עדנה לרר, בוגרת המחזור וסגנית מנהלת בבית הספר ארלוזורוב בקריה, התלהבה כמו כולם: "זה היה מפגש מרגש. נשארנו במקום עד שתיים בלילה וההדים לערב נשמעו גם באתר חבר'ה. התחושה היתה כאילו הזמן עמד מלכת. כאילו חזרנו לתקופת התיכון, עם החוויות והחברים. זה היה מרגש בצורה בלתי רגילה".
מנהל בית הספר תיכון קרית חיים, ד"ר דודי גושן, שסייע למארגני המפגש אמר: "אני מעודד את מפגשי המחזור ושמח על הפגישה שהתקיימה. בית הספר מוכן להירתם בהתלהבות על מנת לארגן מפגשים דומים".

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערוץ 2
הרמטכ"ל בא לביקור
צילום: ערוץ 2
מומלצים