שתף קטע נבחר

באר טוביה: נעצרו 2 אזרחים שהתפרעו בבניין המועצה

השניים תקפו את מנהל מחלקת הגבייה ואיימו לתקוף את ראש המועצה. בסוף השבוע הותקף מנהל מחלקת הרווחה ביישוב השכן בני עי"ש

שני תושבים המתגוררים במושב ליד אשדוד תקפו אחר הצהריים (יום ב') את מנהל מחלקת הגבייה במועצה האזורית באר טוביה בגלל חוב כספי. הם שברו חפצים בחדרה ואיימו לתקוף גם את ראש המועצה, חנן חסיד. למרבה המזל, נמנעה תקיפתו של ראש המועצה בהתערבות שוטרים.
שני התוקפים, ממושב בני עוזיה, מסרבים לשלם חוב ישן למועצה האזורית באר-טוביה. היום לאחר שהגיעו למועצה, התפתחה תיגרה במחלקת הגבייה, במהלכה הותקף מנהל המחלקה, נופצו מחשבים, ונזרקו חפצים לכל עבר. התוקפים לא הסתפקו בכך, ורצו לכיוון חדרו של ראש המועצה, חנן חסיד. שוטרי משטרת קריית מלאכי, שהגיעו במהירות למקום, מנעו ברגע האחרון את תקיפתו של חנן חסיד. השניים נעצרו לחקירה במשטרת קריית מלאכי.
זוהי הפעם השנייה שחברי מועצת עירייה מותקפים בדרום בימים האחרונים. בערב שבת הותקף מנהל מחלקת הרווחה במועצה המקומית בני עי"ש, אבי עייש. עייש הותקף כשהיה בדרכו חזרה לביתו מבית הכנסת. הוא נזקק לטיפול רפואי ולתפרים במצחו בבית החולים "קפלן" ברחובות. עייש העיד כי שני חשודים מאיימים עליו מזה זמן, בשל אי שביעות רצונם מהטיפול שהוא מעניק לבני משפחתם. משטרת קריית מלאכי, שמכירה את החשודים, לא הצליחה עד כה לאתר אותם.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
אלימות. אילוסטרציה
צילום: איי פי
מומלצים