גרופית גאה: מלכת הטוק שאו האחת והיחידה, אופרה ווינפרי, טסה ללונדון בסוף השבוע האחרון על מנת לראות את לינדזי לוהן, (סוג של) בת טיפוחיה, שמככבת במחזה חדש בבימויו של דיוויד מאמט , "speed the plow". לוהן העלתה תמונה של ווינפרי ושלה וכתבה "ההגדרה של להיות מבורכת. תודה לך אופרה ולופיטה ניונגו שבאתן לראות את ההצגה הערב. אוהבת"?
2 צפייה בגלריה
לינדזי די עם הפאדיחות, זה המוניטין שלי פה, סבבה?
לינדזי די עם הפאדיחות, זה המוניטין שלי פה, סבבה?
לינדזי די עם הפאדיחות, זה המוניטין שלי פה, סבבה?
ההצגה שעלתה לפני כשבועיים קיבלה ביקורות לא רעות בכלל ומתעסקת בצורה סאטירית בתעשיית הסרטים האמריקניים. לוהן, שיכולה להעיד מניסיון אישי על הנעשה מאחורי הקלעים בהוליווד, זוכה לביקורות מעורבות על התפקיד החדש, אבל התמיכה הבלתי צפויה של ווינפרי, ללא ספק מהווה משקל רב על השחקנית שעד לפני זמן לא רב, כולם כבר הספידו.
להזכירכם, ווינפרי יצרה סדרה דוקומנטרית על חייה של השחקנית הבעייתית וחוותה איתה שלל חוויות, כולל הפלה שעברה במהלך הצילומים. למרות שווינפרי הודתה שהיו כמה "נפילות" במהלך הצילומים, היא נשארה אופטימית לגבי לוהן ובשיחת טלפון לדיוויד לטרמן אמרה כי בעיניה "כשצוות מצלמות מסתובב כל היום אחרי בן אדם שמנסה להחזיר את חייו למסלול ומתעד כל רגע בהם, זה יכול להיות מאוד קשה, אבל אני חושבת שהיא מתקדמת בסדר גמור".
הכוכבת מתמקדת כרגע בלשמור על אורח חיים בריא ורווי בעבודה, כך אמרה למגזין "מירור" לאחרונה, והוסיפה כי לאחר כל הצגה שמסתיימת היא מרגישה נוח ונעים יותר וכי כל הצוות מתנהג אליה בצורה נחמדה ואדיבה. נו, ברור, הבאת את אופרה להצגה, מה חשבת, שיעשו לך אמבוש בסוף ההצגה?
2 צפייה בגלריה
מתוך ההצגה של לינדזי
מתוך ההצגה של לינדזי
מתוך ההצגה של לינדזי
(צילום: gettyimages)