50 היפים והנכונים: במקום ה-13 - אביב אלוש

השחקן הכובש עם הגומות, הזיפים והצניעות שגורמת לנו לרייר עלה מדרגה והתחיל לדגמן כי בואו, חבל לבזבז מראה כזה. אם זה לא מספיק לוהט, חכו שתקראו על הניצחון האישי שלו, שהותיר אותנו ללא מילים

הניצחון שלי: להפסיק לעשן

"סיפור הניצחון שלי לגמרי סוגר מעגל עם הפרויקט של "פנאי פלוס", היפים והנכונים. לפני ארבע וחצי שנים ישבתי בחצר עם הקפה והסיגריות של הבוקר (80 פלוס סיגריות ביום) עברתי על מיילים וכאלה והייתי צריך לכתוב ולתת רעיון לתמונה בשביל היפים והנכונים. הקונספט היה להשלים את המשפט 'הלוואי והייתי...'. תוך כדי שאני מחפש רעיונות, הילדה שלי ליה - שהייתה אז בת שנה ושמונה בערך - רצה אליי החוצה בהתלהבות בקריאות של 'אבא! אבא!'. ואני עם סיגריה ביד אמרתי לה: 'לכי לאמא, יפה שלי, תכף אני אסיים לעשן ותבואי'. באותו רגע הרגשתי כאילו מישהו לחץ על פאוז וכל הפוקוס שלי היה על הסיגריה שהייתה לי ביד ועל הפנים המאוכזבות של ליה שלי.

 

ניצחון גדול וסקסי. כל כך סקסי. אביב  אלוש (צילום: ליאור נורדמן)
ניצחון גדול וסקסי. כל כך סקסי. אביב אלושצילום: ליאור נורדמן

 

אמרתי לעצמי: 'מה אתה עושה? מה?! בשביל החרא הזה אתה מונע מהדבר שאתה הכי אוהב בעולם להיות איתך?'. באותה שנייה, מי שהקפיא את הזמן לחץ על פליי וישר השלמתי את המשפט: 'הלוואי והייתי מפסיק לעשן'. ראיתי בוויז'ן תמונה שלי כמו של אל פצ'ינו ב'פני צלקת', רק שבמקום סיגר אני אחזיק את הספר של אלן קאר ('הדרך הקלה להפסיק לעשן', ספר שכמה שנים לפני כמעט גרם לי להפסיק). הרגשתי שזאת מעין התחייבות שלי לעצמי ולעולם, ברגע שדבר כזה יתפרסם. יומיים אחרי שהגיליון התפרסם פנו אליי מאלן קאר והזמינו אותי לעשות אצלם את הסדנה. הלכתי כמובן, ומאז הסיגריות - ולא האמנתי שיגיע היום הזה - היו לגמרי נחלת העבר. לחלוטין, אחד הניצחונות הכי גדולים שהיו לי בחיים".

 

 

 

מה יפה בו: יש סיבה שאביב אלוש נבחר להיות הגבר הסקסי של ישראל לשנת 2017 של אתר Pplus . החיוך הכובש, גומות החן, הזיפים והעיניים העמוקות הפכו אותו לאחד הגברים הנחשקים במדינה, והקמפיין לקסטרו ייצב את מעמדו באופן סופי כגבר הלוהט ביותר שמסתובב פה.

 

מה נכון בו: על אף שאלוש מעולם לא למד משחק באופן מקצועי, הוא הצליח להתברג לכמה תפקידי מפתח בסדרות כמו "עספור" ו"תא גורדין". השנה הוא המשיך בתפקיד האופה העממי עמוס דהרי בעונה השנייה של "להיות איתה", הפנטזיה האולטימטיבית של נשים וגברים בני 12 עד 90 , וגם שיחק בסרט האמריקאי "הבקתה" לצד כוכבים כמו סם וורתינגטון ("אווטאר") וזוכת האוסקר אוקטביה ספנסר. בין לבין הוא הצטלם לדרמה יומית חדשה שתעלה בקרוב ב־ HOT, והמשיך בתפקידו כפרזנטור של קפה טורקי עלית.

 

ולמרות כל זה, מדובר באיש משפחה, שיותר מכל דבר אחר מעדיף לבלות עם אשתו נופר ושלושת ילדיהם. חשבון האינסטגרם שלו מלא בתמונות משפחתיות הורסות של הררי גומות ותלתלים, ואם לא הפכתם לשלולית עד עכשיו, דעו שאלוש גם כותב ומלחין שירים ומנגן בגיטרה ופסנתר. כן, מתברר שהגבר המושלם קיים לא רק באגדות אלא גם ממש כאן. חפשו אותו במאפייה הקרובה לביתכם.

 

ובכל זאת, משהו: לפעמים נדמה שאלוש מובך ממעמדו כסמל מין. בקמפיין לקסטרו לצדה של רותם סלע הוא נראה קצת שוקיסט, כאילו הוא לא יודע בדיוק מה הוא עושה שם. חבר, אתה גורם לנו לרייר. קבל את זה.

 

50 היפים והנכונים - לרשימה המלאה

 

>> גיליון היפים והנכונים - עכשיו בדוכנים!

 (צילום: דודי חסון )
צילום: דודי חסון

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פייסבוק
אינסטגרם
twitter
הכי מדוברים
    הדגמים המנצחים של 2018