היפים והנכונים: במקום החמישי - אופירה אסייג

נראה שלא משנה לאן אופירה אסייג תלך, הסקנדלים, הצעקות והריבים ילכו יחד איתה. אפשר לאהוב אותה, אפשר לשנוא אותה, אבל ממש אי אפשר להתעלם ממנה - וזה בדיוק מה שהכניס אותה לרשימה שלנו

אופירה אסייג על "הרגע הלא מושלם" שלה:

 

"הפיג'מה האסורה לפרודה הפנויה".

 

מרוצה מהמקום שלה. אופירה אסייג (צילום: פרטי)
מרוצה מהמקום שלה. אופירה אסייג
 

 

שנה סוערת במיוחד עברה על אופירה אסייג, שבאף שלב לא באמת ירדה מהכותרות. כמעט בכל שבוע זכינו בסקנדל התורני מבית "אופירה וברקוביץ'", התוכנית הנפיצה שלה ושל ה־BFF אייל ברקוביץ' בקשת 12, והיו גם הביף עם יאיר נתניהו, הביף עם מירי רגב, מערכת היחסים המתוקשרת ורצופת העליות והמורדות עם הידיד טום אביב, וכמובן, הפרידה מבן זוגה ואבי ילדיה גילי מנקין. באשר תלך האסייג, כך נדמה, ילכו בעקבותיה הכאוס, הרעש, ואיתם גם העניין הציבורי. שנויה במחלוקת? כוחנית? טעם נרכש? היא הראשונה שתסכים אתכם על כך, וכנראה גם תוסיף גיחוך קטן של שביעות רצון.

 

אבל אחרי הכל, ולא משנה מה תחושותיכם כלפי אסייג, גם אתם צריכים להתפעם מכוח החיים הבלתי נדלה שלה. "מוג'ו", כך קוראים לזה, ולאסייג יש ממנו בתועפות, מספיק בשביל לחלק להרבה מהסלבריטאים המתוקשרים האחרים במחוזותינו, שלא נהנים ולו מפרומיל מהאנרגיה של האישה הממולחת הזו. ושלא יהיה לכם ספק: אסייג ממולחת, מבריקה, שאפתנית בטירוף ובשליטה מלאה על האופק המקצועי שלה והאופן שבו היא מצטיירת. היא ממנפת את כל העניין בה לקריירה שנמצא בשיאה כעת, יודעת לשחק את המשחק כמו שמעטים אחרים יודעים - ומשחקת אותו פשוט מעולה. המיקום המכובד שלה ברשימת היפים והנכונים השנה - ובכן, הוא מוצדק מאין כמותו.

 

אופירה אסייג במסר למשפחת נתניהו ולמירי רגב בתוכניתה "אופירה וברקוביץ'":

 

 

50 היפים והנכונים - לרשימה המלאה

 

>> גיליון היפים והנכונים - עכשיו בדוכנים!

 (צילום: גבריאל בהרליה)
צילום: גבריאל בהרליה

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פייסבוק
אינסטגרם
twitter
הכי מדוברים
    הדגמים המנצחים של 2018