2 צפייה בגלריה
עומר אדם
עומר אדם
עומר אדם
(צילום: יאיר שגיא)
עומר אדם ואחיו נדבקו בקורונה במהלך חופשה משפחתית במיקונוס, כך נמסר היום (שבת) מטעמו של הזמר. לפני כשבועיים הזמר ובני משפחתו המריאו לקפריסין, להעביר את תקופת הקורונה על יאכטה יוקרתית, אך מתברר שאי אפשר לברוח מהמגפה - ואדם התבשר כי נכח בפגישת עסקים עם חולה קורונה. הזמר ביצע בדיקה לאחר מספר ימים, והוא ואחיו נמצאו חיוביים לנגיף.
לאחר בידוד של 10 ימים בחוף פרטי, הם החליטו לצאת מבידוד על דעת עצמם - וללא בדיקה נוספת שאישרה שהם אכן שליליים לנגיף. נוסף על זאת, הם הספיקו לקיים בזמן הזה ארוחה בחברת מכרים ובני משפחה.
עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, מסר בתגובה: "ב-12 לאוגוסט עומר אדם היה בישיבה עם אנשי עסקים, ולאחר שיצא ממנה התבשר כי אחד מאותם נוכחים חלה בקורונה. בעקבות כך הוא ביצע מיד בדיקת קורונה עוד באותו ערב. ב-14 וב-15 לאוגוסט היה חג ביוון ואז סופ"ש, וביום שני ה-17 לאוגוסט התקבלה תשובה חיובית לבדיקה. מאז אותו יום נמצאים עומר ואחיו ביחידה מבודדת בחוף פרטי, ומרגישים טוב. אתמול בערב הם היו בארוחת שישי משפחתית עם חברים מקומיים שמודעים למצבם הבריאותי וחוו כבר קורונה בעבר. על פי חוק הקורונה לאחר 10 ימים מרגע הבדיקה וללא תסמינים, מותר לצאת מבידוד. אנו מאחלים לכולם בריאות".
2 צפייה בגלריה
עומר אדם
עומר אדם
עומר אדם
(צילום: מוטי לבטון)