3 צפייה בגלריה
נשואים. הראל סקעת ועידן רול
נשואים. הראל סקעת ועידן רול
נשואים. הראל סקעת ועידן רול
הזמר הראל סקעת ובן זוגו חבר הכנסת עידן רול ממשיכים להפתיע - והפעם בחתונה. האירוע התקיים הערב (ו') בפורום משפחתי מצומצם בביתם, ואת הטבעות הגיש להם בנם המתוק ארי, שבקרוב יחגוג יום הולדת שלוש.
במהלך עשר שנות הזוגיות שלהם השניים ידעו כמה הפסקות (הארוכה שבהן נמשכה כמעט שנה), אך בסופו של דבר תמיד חזרו זה לזרועות זה. לפני כשנתיים וחצי הם הפתיעו מדינה שלמה, כשהביאו לעולם את בנם הראשון, ארי, בפונדקאות. ההליך נעשה בארצות הברית ונשמר בסודיות ומתחת לראדר התקשורתי. כעת, השניים יכולים להכריז כי הם בעל ובעל - ואנחנו נמשיך לחכות גם לאירוע גדול ומרגש.
3 צפייה בגלריה
ממשיכים להפתיע. מזל טוב!
ממשיכים להפתיע. מזל טוב!
ממשיכים להפתיע. מזל טוב!
סקעת פרסם הערב ברשתות פוסט ארוך ונרגש שהוקדש לרול. בין היתר כתב: "ממש היום לפני עשר שנים אני ועידן אמרנו לחברים שלנו: 10 ימים ואנחנו זורקים אחד את השני.
איזה מזל שלא זרקנו. איזה מזל שנפרדנו רק 5 פעמים ומפרידה לפרידה התאהבנו יותר. שני ילדים מתבגרים, שמשחקים באהבהה". הוא הוסיף: "אתה הולך להיות חבר כנסת נמי! אתה הולך לשנות כל כך הרבה דברים בעולם הזה. אנחנו הולכים לנפץ הרבה רוע ולנסות לעשות הרבה טוב. נעשה הכל כדי שאף ילד לא ירגיש דחוי, שאף זוג לא יצטרך לעבור שנים של סבל כדי להקים משפחה. והלוואי שמה שנראה לנו הכי הגיוני יתגשם ושכולם באמת יהיו אותו דבר. ובכללי, אנחנו הולכים לחלום בענק כמעט על אותם הדברים ולהיות כל פעם בהלם שהם התגשמו לנו".
רול מצדו כתב לבן זוגו: "אתה הבנאדם עם האיטלגיגנציה הרגשית הכי מטורפת שהכרתי ואני לומד ממך המון. חמלה, טוב לב ואכפתיות, את היכולת להתרכז במה שחשוב ולהסתכל קדימה, ואת היכולת לדבר על הכל, על מה שקל ועל מה שפחות". הוא הוסיף: "כשנפגשנו לפני עשור הרגשנו כמו שני אנשים כל כך שונים. בכלל לא תיארנו לעצמנו שיום אחד נעמוד פה בבית משלנו עם ארי שלנו וכל כך הרבה אנשים אהובים מסביבנו. טוב, לא בדיוק הרבה. והיום אנחנו שכפולים אחד של השני, עם אותם החברים ואותם ההרגלים. זה בדיוק מה שהייתי רוצה אז, אם רק הייתי יודע לחלום את זה".
בני הזוג נחשבים לשני קולות בולטים במאבק של הקהילה הגאה למען שוויון זכויות. בעבר שיתף סקעת תמונה של רול, קצין בדרגת סרן במילואים, ופנה לראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו: "זה בן הזוג שלי עידן, סרן במילואים בחיל המודיעין, שבמקום לשבת אינו עכשיו בארוחת שישי נמצא באיזה בונקר בעוטף עזה. נלחם כמו רבים במלחמה על הזכות שלנו לחיות כאן, ועושה זאת בגאווה ופטריוטיות מעוררת הערכה. עוד מעט כשהתותחים ידומו, כשאנו נצא למלחמה על הזכויות שלנו כאן, כזוג ומשפחה, אנא חיזרו לתמונה והילחמו בגאווה גם בשבילנו".
3 צפייה בגלריה
אמרו "כן". סקעת ורול
אמרו "כן". סקעת ורול
אמרו "כן". סקעת ורול